Biti moderan

Potrošači očekuju izvanredna digitalna iskustva koja su jednostavna za korišćenje, bez problema i brza. Dok mnoge druge industrije unapređuju digitalne inovacije, sektor putovanja zaostaje. Međutim, putnička industrija je već bila lider u tehnološkim inovacijama i to može ponoviti.

Da li ste spremni da idete napred i budete moderni?

Biti u pokretu

Biti u pokretu

Ljudi imaju visoka očekivanja od prodavaca. I dok se u našoj industriji mogu naći pojedini savremeni elementi prodaje, nedostaje prava, moderna celokupna korisnička putanja – što je od suštinskog značaja da se putnički sektor uskladi sa standardima koje korisnici poznaju i vole na drugim mestima.

Prodaja putovanja zahteva unapređenje

U Travelportu verujemo da su putničke agencije najbolje pozicionirane da stvore to savremeno prodajno iskustvo tokom celog putovanja korisnika. A kao rezultat toga, dobavljači će ostvariti veće profite, a putnici će biti zadovoljniji i postaće stalni klijenti.

Prodaja putovanja zahteva unapređenje

U Travelportu verujemo da su putničke agencije najbolje pozicionirane da stvore to savremeno prodajno iskustvo tokom celog putovanja korisnika. A kao rezultat toga, dobavljači će ostvariti veće profite, a putnici će biti zadovoljniji i postaće stalni klijenti.

Potrebe kupaca:

Višestruke internet stranice

Potrebe kupaca:

Bezbrojno poređenje

Potrebe kupaca:

Kompleksne rezervacije

Potrebe kupaca:

Jedna moderna
putnička agencija

Agencije, možete se osloniti na nas

Travelport

Jedina tehnološka kompanija
koja se trudi
da podrži agencije
u transformaciji njihovog
poslavanja i postizanju
veće uspešnosti.

Druge platforme

Namenje su za
poboljšanje odnosa
s dobavljačima
i ne usresređuju
se na moderno
poslovanje agencija.

Agencije, možete se osloniti na nas

Travelport

Jedina tehnološka kompanija
koja se trudi
da podrži agencije
u transformaciji njihovog
poslavanja i postizanju
veće uspešnosti.

Druge platforme

Namenje su za
poboljšanje odnosa
s dobavljačima
i ne usresređuju
se na moderno
poslovanje agencija.

Dobro je i
za dobavljače

Moderan način prodaje nije koristan samo za turističke agencije i potrošače, koristan je i za dobavljače.

Kada potrošači imaju najbolje opcije među različitim dobavljačima, proizvodima i dodacima, verovatno će pronaći savršene opcije i stoga više trošiti.

Moderan način prodaje takođe pomaže u postavljanju pravih očekivanja kod potrošača, tako da znaju šta kupuju bez obzira gde su napravili rezervaciju. To znači da zadovoljni potrošači ulaze u avion, prijavljuju se u hotel ili preuzimaju ključeve od iznajmljenog automobila.

Dobro je i za dobavljače

Moderan način prodaje nije koristan samo za turističke agencije i potrošače, koristan je i za dobavljače.

Kada potrošači imaju najbolje opcije među različitim dobavljačima, proizvodima i dodacima, verovatno će pronaći savršene opcije i stoga više trošiti.

Moderan način prodaje takođe pomaže u postavljanju pravih očekivanja kod potrošača, tako da znaju šta kupuju bez obzira gde su napravili rezervaciju. To znači da zadovoljni potrošači ulaze u avion, prijavljuju se u hotel ili preuzimaju ključeve od iznajmljenog automobila.

Moderna platforma za
prodaju putovanja

Moderna platforma za
prodaju putovanja

Postanite moderni uz prave alatke, jer to je lakše nego što ste mislili. Postanite moderni u svom ritmu uz Travelport+, platformu nove generacije koja omogućava agencijama da pruže savremeno iskustvo u prodaji.

Poslednja istraživana

Najnovija istraživanja

Šta potrošači
žele

Istraživanje 2022

Istaknuta jedinstvenost
putovanjima

Istraživanje 2022

Unapređenje prodaje
putovanja

Poslednja istraživana

Najnovija istraživanja

Šta potrošači
žele

Istraživanje 2022

Istaknuta jedinstvenost
putovanjima

Istraživanje 2022

Unapređenje prodaje
putovanja

More on modern retailing

Temeljna analiza moderne ere prodaje

Saznajte više

Travelport i AWS partneri za transformaciju prodaje putovanja

Saznajte više

7 načina kako možemo modernizovati prodaju putovanja

Saznajte više

Sutherland o tome kako prodavci u putničkoj industriji mogu postati kreativniji

Saznajte više

Travelport Accelerator: Put ka modernizaciji

Saznajte više

Više o modernoj prodaji

Temeljna analiza moderne ere prodaje

Saznajte više

Travelport i AWS partneri za transformaciju prodaje putovanja

Saznajte više

7 načina kako možemo modernizovati prodaju putovanja

Saznajte više

Sutherland o tome kako prodavci u putničkoj industriji mogu postati kreativniji

Saznajte više

Travelport Accelerator: Put ka modernizaciji

Saznajte više