Potrošači očekuju izvanredna digitalna iskustva koja su jednostavna za korišćenje, bez problema i brza. Dok mnoge druge industrije unapređuju digitalne inovacije, sektor putovanja zaostaje. Međutim, putnička industrija je već bila lider u tehnološkim inovacijama i to može ponoviti.
Da li ste spremni da idete napred i budete moderni?
Biti u pokretu
Biti u pokretu
Ljudi imaju visoka očekivanja od prodavaca. I dok se u našoj industriji mogu naći pojedini savremeni elementi prodaje, nedostaje prava, moderna celokupna korisnička putanja – što je od suštinskog značaja da se putnički sektor uskladi sa standardima koje korisnici poznaju i vole na drugim mestima.
Prodaja putovanja zahteva unapređenje
U Travelportu verujemo da su putničke agencije najbolje pozicionirane da stvore to savremeno prodajno iskustvo tokom celog putovanja korisnika. A kao rezultat toga, dobavljači će ostvariti veće profite, a putnici će biti zadovoljniji i postaće stalni klijenti.

Prodaja putovanja zahteva unapređenje
U Travelportu verujemo da su putničke agencije najbolje pozicionirane da stvore to savremeno prodajno iskustvo tokom celog putovanja korisnika. A kao rezultat toga, dobavljači će ostvariti veće profite, a putnici će biti zadovoljniji i postaće stalni klijenti.

Potrebe kupaca:
Višestruke internet stranice
Potrebe kupaca:
Bezbrojno poređenje
Potrebe kupaca:
Kompleksne rezervacije
Potrebe kupaca:
Jedna moderna
putnička agencija
Agencije, možete se osloniti na nas
Travelport
Jedina tehnološka kompanija
koja se trudi
da podrži agencije
u transformaciji njihovog
poslavanja i postizanju
veće uspešnosti.
Druge platforme
Namenje su za
poboljšanje odnosa
s dobavljačima
i ne usresređuju
se na moderno
poslovanje agencija.
Agencije, možete se osloniti na nas
Travelport
Jedina tehnološka kompanija
koja se trudi
da podrži agencije
u transformaciji njihovog
poslavanja i postizanju
veće uspešnosti.
Druge platforme
Namenje su za
poboljšanje odnosa
s dobavljačima
i ne usresređuju
se na moderno
poslovanje agencija.
Dobro je i
za dobavljače
Moderan način prodaje nije koristan samo za turističke agencije i potrošače, koristan je i za dobavljače.
Kada potrošači imaju najbolje opcije među različitim dobavljačima, proizvodima i dodacima, verovatno će pronaći savršene opcije i stoga više trošiti.
Moderan način prodaje takođe pomaže u postavljanju pravih očekivanja kod potrošača, tako da znaju šta kupuju bez obzira gde su napravili rezervaciju. To znači da zadovoljni potrošači ulaze u avion, prijavljuju se u hotel ili preuzimaju ključeve od iznajmljenog automobila.

Dobro je i za dobavljače
Moderan način prodaje nije koristan samo za turističke agencije i potrošače, koristan je i za dobavljače.
Kada potrošači imaju najbolje opcije među različitim dobavljačima, proizvodima i dodacima, verovatno će pronaći savršene opcije i stoga više trošiti.
Moderan način prodaje takođe pomaže u postavljanju pravih očekivanja kod potrošača, tako da znaju šta kupuju bez obzira gde su napravili rezervaciju. To znači da zadovoljni potrošači ulaze u avion, prijavljuju se u hotel ili preuzimaju ključeve od iznajmljenog automobila.
