Lengli, Velika Britanija, 06. septembar 2022: Travelport, globalna tehnološka kompanija koja obezbeđuje rezervacije za stotine hiljada dobavljača putovanja širom sveta i vodeća svetska B2B platforma za putovanja American Express Global Business (Amex GBT), objavili su danas da su obnovili svoj strateški odnos višegodišnjim sporazumom, koji uključuje korišćenje Travelportove prodajne platforme sledeće generacije Travelport+. Unapređenje tehnologije će poboljšati pristup sadržaju, pružiti više mogućnosti prodaje i povećati produktivnost agenata putovanja.
Jason Toothman, Chief Commercial Officer u Travelportu, izjavio je: „Cenimo naš odnos sa Amex GBT-om koji traje više od 40 godina. Produbljivanje naše saradnje koristiće iznad svega klijentima Amex GBT-a. Kombinovanjem stručnosti Amex GBT-a sa našim modernim alatima za prodaju putovanja, poboljšaće se način upravljanja korporativnim putovanjima. Prelazak na pun kapacitet uslužnih mogućnosti Travelport+ platforme obezbediće kvalitetnu uslugu svim klijentima Amex GBT.
John Bukowski, Vice President, Content and Strategic Sourcing, izjavio je: „Naš ugovor sa Travelportom fokusiran je na inovacije kako bismo osigurali uslugu najvišeg kvaliteta. Naši klijenti mogu biti sigurni će imati pristup najširem skupu sadržaja. Unapređenje na Travelport+ tehnologiju, zajednička vizija modernizacije prodaje putovanja i pojednostavljenje procesa ispuniće težnju Amex GBT-a da bude lider u inovacijama složenog turističkog ekosistema.“