Evropa je oduvek bila poznata po naprednom načinu razmišljanja. Mesto gde se postavljaju trendovi i stvara budućnost. A kad smo već kod budućnosti imamo velike vesti da podelimo s Vama.
Pored našeg nedavnog ugovora sa Lufthanzom, potpisali smo nove ugovore o distribuciji sa još dve velike evropske avio-grupacije. Uskoro ćemo isporučivati sadržaj za još šest značajnih kompanija koje nam se pridružuju na putu ka modernoj prodaji. Putem Travelport+, Air France-KLM i International Airlines Group (IAG) — koja uključuje British Airways, Iberia, Aer Lingus i Vueling — donose svoje NDC sadržaje.
Ove avio-kompanije će uskoro ponuditi klijentima naših agencija širi spektar proizvoda, uz fleksibilne opcije servisiranja klijenata, putem Travelport Smartpoint i Travelport API-ja. Ovo će kompanijama dati mogućnost da prodaju različite i jedinstvene NDC ponude, sa dinamičnim cenama i uz opcije personalizacije. Nema dugog čekanja – ovaj sadržaj će postati dostupan na Travelport+ u 2022. godini.
Ovo je sjajna vest — za sve. Iz Air France-KLM izjavili su: „Rad sa Travelportom osigurava da smo pozicionirani za globalni uspeh u vremenu povratka putovanjima. Iz British Airways izjavili su: „Ovo predstavlja našu viziju inovativnog načina prodaje putovanja, nudeći Travelport agentima pristup većem izboru sadržaja“
Što mi mislimo o svemu ovome? Pa, recimo da smo veoma uzbuđeni što možemo da pokažemo dvema velikim evropskim avio-grupacijama šta Travelport+ može da ponudi, jer se pridružuju drugim velikim svetskim avio-kompanijama — kao što su Singapore Airlines, Qantas, American, Emirates i United — u stvaranju svoje NDC vizije stvarnost kod nas.
Ostanite sa nama za još sjajnih NDC vesti..
Vaš Travelport tim