Moderan način
prodaje promenio
je očekivanja kupaca
Šta je tačno promenila brza
inovacija?
Kako putovanja mogu da ispune ove
nove zahteve kroz modernu prodaju?
Moderan način
prodaje promenio
je očekivanja kupaca
Šta je tačno promenila
brza inovacija?
Kako putovanja mogu da ispune ove nove zahteve kroz modernu prodaju?
U ovom trenutku, svi smo svesni da je internet promenio sve, zar ne? Dakle, očekivanja kupaca nisu izuzetak. U poslednjih 20 godina, videli smo da su Amazon i Alibaba izazvali tektonske promene koje su uništile dugotrajne, ranije inovativne kompanije koje nisu postale moderne. Blockbuster, Sears, Toys ‘R’ Us… mnogi uspešni brendovi nisu razumeli promene u koje su se upustili ili nisu uspeli da se prilagode. Čak i u protekloj deceniji, inovacije su išle turbo brzinom. I ove brze promene koje se dešavaju onlajn su uticale na to šta ljudi očekuju i kako se njihova očekivanja razvijaju: od proizvoda koji se direktno prodaju potrošaču do trenutka zadovoljstva, pa čak i na to kako izgleda iskustvo u prodavnicama. Drugim rečima, bez obzira gde se nalazite ili šta prodajete, svi trgovci se suočavaju sa novim zahtevima kupaca.
Vreme da postanemo moderni je sada. I to počinje razumevanjem onoga što potrošači žele. A ko bi nam mogao bolje reći od samih kupaca. Upitali smo preko 2.000 ljudi širom sveta, starijih od 18 godina, za njihove stavove o trgovini kako bismo izvukli pouke za industriju putovanja. Evo šta su rekli.
Biti moderan znači razumeti
koncept vremena
Vreme je naša najvrednija valuta. Ono je odličan pokazatelj , niko nema više vremena u danu od drugih. Zato svi potrošači imaju jednaku želju da izvuku najviše iz svog ograničenog resursa minuta. Moderna prodaja nije samo o brzini obavljanja stvari i ako je i to važno. Radi se o tome da stvari budu bolje, tako da iskustvo provedeno koristeći svoju kvotu vremena bude pozitivno iskustvo. Za trgovce, to može značiti olakšavanje iskustva istraživanja, stvaranje bezbrižnog iskustva kupovine ili pružanje kupcu dodatnih načina da se osećaju dobro zbog svoje kupovine. To znači pružanje opcija, ponuda stvari u pravom trenutku i prilagođavanje prioritetima. Naša istraživanja pokazuju da potrošači smatraju da upravo ovo čini prodajno iskustvo značajnim, savremenim i nečim što žele ponoviti.
Biti moderan znači razumeti
koncept vremena
Vreme je naša najvrednija valuta. Ono je odličan pokazatelj , niko nema više vremena u danu od drugih. Zato svi potrošači imaju jednaku želju da izvuku najviše iz svog ograničenog resursa minuta. Moderna prodaja nije samo o brzini obavljanja stvari i ako je i to važno. Radi se o tome da stvari budu bolje, tako da iskustvo provedeno koristeći svoju kvotu vremena bude pozitivno iskustvo. Za trgovce, to može značiti olakšavanje iskustva istraživanja, stvaranje bezbrižnog iskustva kupovine ili pružanje kupcu dodatnih načina da se osećaju dobro zbog svoje kupovine. To znači pružanje opcija, ponuda stvari u pravom trenutku i prilagođavanje prioritetima. Naša istraživanja pokazuju da potrošači smatraju da upravo ovo čini prodajno iskustvo značajnim, savremenim i nečim što žele ponoviti.
Za potrošače, to znači…
1. Dobijanje onoga što želite, tačno kada to želite
Ovo je doba trenutnog zadovoljstva, gde ljudi generalno žele stvari što je pre moguće. Možemo pogledati celu seriju u jednom zamahu. Možemo kontaktirati bilo koga, bilo gde, bilo kad. Možemo dobiti nedeljni obrok dostavljen na naša vrata. Obim onlajn kupovine se drastično povećao u poslednjih nekoliko godina, sada 53% ljudi kupuje onlajn svakodnevno ili nedeljno. Stoga, prodavci moraju da razumeju da ljudi očekuju i cene brzinu.
Regularly buy
online daily/weekly
Research/browse online
Za potrošače, to znači…
1. Dobijanje onoga što želite, tačno kada to želite
Ovo je doba trenutnog zadovoljstva, gde ljudi generalno žele stvari što je pre moguće. Možemo pogledati celu seriju u jednom zamahu. Možemo kontaktirati bilo koga, bilo gde, bilo kad. Možemo dobiti nedeljni obrok dostavljen na naša vrata. Obim onlajn kupovine se drastično povećao u poslednjih nekoliko godina, sada 53% ljudi kupuje onlajn svakodnevno ili nedeljno. Stoga, prodavci moraju da razumeju da ljudi očekuju i cene brzinu.
Regularly buy
online daily/weekly
Research/browse online
2. Razumevanje koliko su dragoceni vreme (i novac)
Zato što je vreme naš najdragoceniji resurs, poruka od strane potrošača je jasna i dosledna. Moderni prodavci poštuju njihovo vreme i njihov novac, i to pokazuju na svakom koraku puta kupovine. Evo nekoliko stvari koje potrošači govore prodavcima.
Moderni prodavci čine
stvari jednostavnijim i bržim
2. Razumevanje koliko su dragoceni vreme (i novac)
Zato što je vreme naš najdragoceniji resurs, poruka od strane potrošača je jasna i dosledna. Moderni prodavci poštuju njihovo vreme i njihov novac, i to pokazuju na svakom koraku puta kupovine. Evo nekoliko stvari koje potrošači govore prodavcima.
Moderni prodavci čine
stvari jednostavnijim i bržim
3. Osiguravanje vrednosti za uloženo vreme
Što će više kupovina biti deo vašeg života, to ste više vremena spremni da potrošite – želite da potrošite – istražujući je. Istraživanje može biti zabavno. Znate nekoga ko je kupio kuću, a zatim nastavlja da ide na otvorene kuće? Istraživanje je veoma zabavno. Ili može biti ako trgovci to rade kako treba. Posedovanje sadržaja, olakšavanje pronalaženja, obezbeđivanje da isporučuje vrednost i informacije koje kupac želi, omogućavajući im da grupišu informacije na organizovan način koji omogućava poređenje, analizu, planiranje… sve to čini iskustvo istraživanja lakšim i produktivnijim. Možda će im trebati duže da kupe, ali se osećaju sigurnije kada to učine. A ako možete da im obezbedite sve što im je potrebno na jednom mestu, bićete tamo kada istraživanje prestane i kreditna kartica izađe – a tamo ih želite.
3. Osiguravanje vrednosti za uloženo vreme
Što će više kupovina biti deo vašeg života, to ste više vremena spremni da potrošite – želite da potrošite – istražujući je. Istraživanje može biti zabavno. Znate nekoga ko je kupio kuću, a zatim nastavlja da ide na otvorene kuće? Istraživanje je veoma zabavno. Ili može biti ako trgovci to rade kako treba. Posedovanje sadržaja, olakšavanje pronalaženja, obezbeđivanje da isporučuje vrednost i informacije koje kupac želi, omogućavajući im da grupišu informacije na organizovan način koji omogućava poređenje, analizu, planiranje… sve to čini iskustvo istraživanja lakšim i produktivnijim. Možda će im trebati duže da kupe, ali se osećaju sigurnije kada to učine. A ako možete da im obezbedite sve što im je potrebno na jednom mestu, bićete tamo kada istraživanje prestane i kreditna kartica izađe – a tamo ih želite.
4. Imati podršku koja vam je potrbna kada dođe vreme
Jedini način da kupujete s punim poverenjem je znati da postoji neko ko će vam reći da li je proizvod koji želite dostupan, da li ispunjava vaše potrebe i da li vam odgovara. Dobra podrška je ključna komponenta u svakom obliku prodaje. Međutim, s obzirom na to da se sve više kupuje onlajn, šta to podrazumeva? Hajde da razjasnimo jednu stvar: uprkos uzbuđenim objavama na Linkedin-u, podrška koju ljudi žele nije u metaverzumu. Radi se o tome da imate više stvarnih kanala za izbor i da ih usklađeno povežete.
4. Imati podršku koja vam je potrbna kada dođe vreme
Jedini način da kupujete s punim poverenjem je znati da postoji neko ko će vam reći da li je proizvod koji želite dostupan, da li ispunjava vaše potrebe i da li vam odgovara. Dobra podrška je ključna komponenta u svakom obliku prodaje. Međutim, s obzirom na to da se sve više kupuje onlajn, šta to podrazumeva? Hajde da razjasnimo jednu stvar: uprkos uzbuđenim objavama na Linkedin-u, podrška koju ljudi žele nije u metaverzumu. Radi se o tome da imate više stvarnih kanala za izbor i da ih usklađeno povežete.
5. Šta bi žrtvovali za bolji svet?
Klimatske promene i održivost su aktuelne teme i postaju deo razmatranja za moderne kupce. Gotovo polovina ispitanika (49%) kaže da bi platila više za ekološki prihvatljivu opciju, dok samo 30% odlučno odbacuje tu ideju. I dok ljudi neće uvek glasati svojim novčanikom, spremni su da plate za ekološki način putovanja.
.
Više od 60% će odabrati duži put kako bi uštedeli na emisiji co2 tokom putovanja
5. Šta bi žrtvovali za bolji svet?
Klimatske promene i održivost su aktuelne teme i postaju deo razmatranja za moderne kupce. Gotovo polovina ispitanika (49%) kaže da bi platila više za ekološki prihvatljivu opciju, dok samo 30% odlučno odbacuje tu ideju. I dok ljudi neće uvek glasati svojim novčanikom, spremni su da plate za ekološki način putovanja.
Over 60% will take a longer route to save on C02 when traveling
Dakle, kako se modernizuje
putovanje?
Do sada smo uglavnom razgovarali o prodaji uopšte. Dakle, hajde da pređemo na ono zbog čega ste ovde: šta sve ovo znači za putovanja? Kupci žele da prodavci stvore više vrednosti od vremena provedenog u istraživanju, kupovini, razmeni ili traženju podrške do uživanja u rezultatima svog truda. Pitanje je: kako mogu putničke agencije da ispunjavaju ta očekivanja i da se putnici osećaju dobro informisanim, pod kontrolom i osnaženim? Kada korisnici imaju koristi, imaju ih i agencije i dobavljači. Svi imamo istih 24 sata u danu, pa je želja da vreme koristimo pametno, nešto što je zajednički za kupce, agente i prodavce.

Dakle, kako se modernizuje
putovanje?
Do sada smo uglavnom razgovarali o prodaji uopšte. Dakle, hajde da pređemo na ono zbog čega ste ovde: šta sve ovo znači za putovanja? Kupci žele da prodavci stvore više vrednosti od vremena provedenog u istraživanju, kupovini, razmeni ili traženju podrške do uživanja u rezultatima svog truda. Pitanje je: kako mogu putničke agencije da ispunjavaju ta očekivanja i da se putnici osećaju dobro informisanim, pod kontrolom i osnaženim? Kada korisnici imaju koristi, imaju ih i agencije i dobavljači. Svi imamo istih 24 sata u danu, pa je želja da vreme koristimo pametno, nešto što je zajednički za kupce, agente i prodavce.
