Objavljeno: 21.09.2023.

Travelport olakšava agentima i putnicima odabir putnih opcija koje vode računa o emisiji ugljenika, pružajući transparentne procene emisija za letove koje se računaju koristeći javno dostupan model za uticaj putovanja Travel Impact Model (TIM)

Lengli, Velika Britanija, 20. septembar 2023: Travelport, globalna tehnološka kompanija koja obezbeđuje rezervacije za stotine hiljada dobavljača putovanja širom sveta, danas je najavila lansiranje unapređenih i transparentnijih procena emisije ugljen-dioksida (CO2) za letove na platformi Travelport+. Ove procene se izračunavaju korišćenjem javno dostupnog Travel Impact Model (TIM), koji je razvijen u saradnji sa Travalyst koalicijom u partnerstvu sa kompanijom Google. Ova nova funkcionalnost predstavlja prvi korak u okviru šire ponude proizvoda kompanije Travelport, koja je usmerena da olakša agentima, menadžerima putovanja i putnicima da jednostavno donose ekološki osvešćene odluke prilikom planiranja i rezervacije svojih putovanja.

Tom Kershaw, Chief Product and Technology Officer u Travelportu, izjavio je: „Agencije, korporativni i rekreativni putnici žele da se osećaju sigurnijim u donošenju boljih putničkih odluka, gde je ekološki uticaj postavljen kao glavni prioritet. Agenti i putnici vide različite ocene i rangiranja emisije ugljenika za potpuno iste opcije letova kada ih pretražuju na različitim kanalima. Uvođenjem besplatnog i javno dostupnog okvira za podatke u industriji, omogućiće nam veću transparentnost i doslednost u načinu prikazivanja i ocenjivanja putnih opcija, uzimajući u obzir faktore kao što su emisija ugljenika, ekološke sertifikacije ili inicijative za smanjenje otpada. Naša predanost je usklađivanje informacija o ekološkom uticaju transportnih i smeštajnih opcija i prikazivanje tih informacija, na način koji olakšava agentima i klijentima da te informacije uključe u svoje odluke.“

Agenti prodaje koji koriste Travelport+ mogu lako uporediti procene CO2 generisane od strane TIM-a po letu, po putniku, među različitim prevoznicima, na mestu prodaje, uzimajući u obzir faktore kao što su tip aviona, konfiguracija sedišta, udaljenost leta, faktori opterećenja i mnogo više. Poboljšane procene emisija ugljenika prema TIM-u za segmente mogu se pronaći u Smartpoint Cloud-u i Smartpoint Desktop-u, Trip Quote aplikaciji i u okviru Travelport APIs i unutar rezervacije pod opcijom „Flight Service Information Display“. TIM je kreirao Google u partnerstvu sa koalicijom Travalyst, a Travelport je član ove nezavisne neprofitne organizacije.

„Travelport se pridružio koaliciji Travalyst 2022. godine kako bi pomogao standardizaciju i širenje informacija o ekološki osvešćenim putovanjima na raznim platformama za putovanja“, nastavio je Kershaw. „Usvajanjem Travel Impact Modela (TIM) i korišćenjem ove metodologije za procenu emisija ugljenika prikazane na ekranima agenata, usklađujemo se sa svim glavnim globalnim platformama za putovanja kako bismo pružili veću transparentnost i eliminisali zbunjenost zbog nesavršenih rangiranja na različitim platformama.“

Vaš Travelport Adriatic Team

Podeli vest

Saznajte više o MyTravelport-u.