Mnoge industrije su nedavno prošle kroz značajnu transformaciju ka modernom pristupu trgovini, a sektor putovanja se nalazi na pragu sopstvene prekretnice. Naše najnovije istraživanje oslanja se na iskustva ovih industrija kako bi identifikovalo pet ključnih trendova koji će najviše uticati na putovanja u 2025. godini.
- Ljudi sve češće prepoznaju pojavu „potrošačkog zavaravanja“.
Potrošačko zavaravanje: Kada kompanije tvrde da stavljaju kupca na prvo mesto, dok zapravo teže isključivo većem profitu. Naše istraživanje pokazuje da 44% ljudi smatra da je industrija putovanja kriva za ovakav pristup, a radikalna transparentnost biće jedini put napred u 2025. godini. - Bankarstvo postaje jednostavnije, ali putovanja ne prate taj trend.
Aplikacije koje olakšavaju upravljanje finansijama uvele su jednostavnost u bankarstvo, a sada se očekuje slična revolucija u putovanjima. Pitanje je – ko će u ovom procesu biti lider, a ko onaj koji donosi promene? - Pretplate na putovanja spremne su za poletanje.
Od hrane do prevoza, pretplatničke usluge nalaze se svuda, a sada i u sektoru putovanja. Naše istraživanje pokazuje da bi 58% putnika razmotrilo plaćanje mesečne naknade za ovakav vid usluge.
Pročitajte naš izveštaj i otkrijte svih pet trendova i njihov potencijalni uticaj na putovanja u 2025. godini.
Vaš Travelport Adriatic Team

