Početna » Novosti » Novo istraživanje: Popravljanje prodaje turističkih usluga
Objavljeno: 07.04.2022.


Zdravo,

Putovanja su ono što se iščekuje u 2022. Čak i više od odlaska na festivale, večere ili odlaska u SPA. Ali zastarela, komplikovana i zbunjujuća iskustva kupovine izvor su razočarenja za uzbuđene potencijalne putnike.

Proces rezervacija je razočaravajući u poređenju s putovanjem

Postoji veliki jaz između toga koliko ljudi vole da putuju i koliko ne vole da kupuju putovanja. Nakon dve godine od kada se sve radi onlajn ovaj jaz će se samo proširiti kako hiper-digitalizovani kupci ponovo počinju da putuju.


Najstrastveniji putnici na svetu nisu zadovoljni

U SAD, podaci daju oštru sliku.


Poslovna putovanja daju lošije rezultate

Poslovni putnici imaju očekuju isto iskustvo kao i prilikom kupovine odmora. Statistika kaže da ga ne dobijaju – 42% tvrdi da je rezervacija poslovnog putovanja u odnosu na odmor još teža.


Jedino agencije mogu da poprave proces rezervacija putovanja

Navedeni problemi mogu se popraviti, ali jedino putničke agencije mogu to da urade. Zašto? Zato što 45% putnika želi da upoređuje cene i vrši rezervacije na istom sajtu. Jedino agencije mogu da ponude takav raspon u izboru usluga na jednom mestu. To je ono što agencije čini pripremljenim za modernu prodaju turističkih usluga.
Saznajte više o tome zašto putovnja zaostaju iza prodaje odeće, elektronike ili finansija u očima 2000+ korisnika turističkih usluga i kako turistička agencija može ostati u igri.

PROČITAJTE CEO ČLANAK

Saznajte više o MyTravelport-u.

Poseti portal