Objavljeno: 31.07.2024.

Fokus na kupca u modelu direktne prodaje

Novo istraživanje otkriva da su NDC i direktne rezervacije preko sajta u suprotnosti sa iskustvom potrošača.


U poslednje vreme postoji globalni trend eliminisanja posrednika. Ovaj model direktne prodaje potrošačima sada obećava velike benefite i u turizmu. Međutim, prema novom istraživanju Travelporta, putnici to ne vide na taj način.

U stvari, 58% putnika trenutno se bori da uporedi sve nove proizvode i dodatne ponude dostupne putem NDC-a.

Izvanredna putnička iskustva jačaju našu industriju i čine je profitabilnijom za dobavljače i agencije. Imamo nova saznanja koja će vam pomoći da pružite najbolje svojim klijentima.

Pročitajte izveštaj o trendovima modernog putovanja i otkrijte sledeće:

  • Stvarni uticaj koji NDC ima na putnike koji traže ponude
  • Kako je povećanje od 1900% u broju proizvoda za putovanje preplavilo potrošače
  • Strategije za balansiranje između direktne prodaje agenata i dobavljača
  • Primeri kako turističke agencije odgovaraju na direktnu prodaju potrošačima

Vaš Travelport Adriatic Team

Podeli vest

Saznajte više o MyTravelport-u.