
Fokus na kupca u modelu direktne prodaje
Novo istraživanje otkriva da su NDC i direktne rezervacije preko sajta u suprotnosti sa iskustvom potrošača.
U poslednje vreme postoji globalni trend eliminisanja posrednika. Ovaj model direktne prodaje potrošačima sada obećava velike benefite i u turizmu. Međutim, prema novom istraživanju Travelporta, putnici to ne vide na taj način.
U stvari, 58% putnika trenutno se bori da uporedi sve nove proizvode i dodatne ponude dostupne putem NDC-a.
Izvanredna putnička iskustva jačaju našu industriju i čine je profitabilnijom za dobavljače i agencije. Imamo nova saznanja koja će vam pomoći da pružite najbolje svojim klijentima.
Pročitajte izveštaj o trendovima modernog putovanja i otkrijte sledeće:
- Stvarni uticaj koji NDC ima na putnike koji traže ponude
- Kako je povećanje od 1900% u broju proizvoda za putovanje preplavilo potrošače
- Strategije za balansiranje između direktne prodaje agenata i dobavljača
- Primeri kako turističke agencije odgovaraju na direktnu prodaju potrošačima
Vaš Travelport Adriatic Team

