
- Lansiranje Smartpoint Cloud-a pruža agentima efikasniji način prodaje, personalizovan tok rada kao i povećanje prihoda
- Povećana prodaja i pristup vrhunskim proizvodima su samo neke od prednosti koje se očekuju od Smartpoint Cloud-a
- Posvećen pružanju pristupa korisnicima sadržaju koji im je potreban, Travelport postaje prvi GDS koji nudi kompletno rešenje za NDC sadržaj kompanije American Airlines, mnogo pre lansiranja u aprilu
Lengli, Velika Britanija, 23. mart 2023: Travelport, globalna tehnološka kompanija koja obezbeđuje rezervacije za stotine hiljada dobavljača putovanja širom sveta, najavila je lansiranje Smartpoint Cloud-a na Travalport+ platformi. Kao jedina moderna platforma napravljena za agencije, Travelport+ će sada isporučiti intuitivniji i efikasniji način prodaje za agente. Kroz Smarpoint Cloud, agenti će lako da pretražuju, filtriraju, pronalaze i kreiraju prilagođene ponude koje odgovaraju svakom tipu korisnika, uključujući potpuno prilagodljive opcije pretraživanja hotela, letova i NDC ponuda.
Tom Kershaw, Chief Product & Technology Officer u Travelportu, izjavio je: „Agenti su jedini pravi prodavci u našoj industriji, a lansiranje Smartpoint Cloud-a na Travelport+ platformi im pomaže da isporuče veću vrednost svojim klijentima. Kao svaka dobra tehnološka inovacija, ovi alati su jedinstveni za upotrebu i rešavaju ključne izazove sa kojima se suočavaju. Smartpoint Cloud će dodatno personalizovati radno okruženje agenata, pomoći u povećanju prihoda i što je najvažnije impresionirati njihove klijente.“
Dizajniran tako da ga agenti lako prihvate grafički interfejs (GUI) na Travelport+ platformi obezbeđuje jednostavnije iskustvo koje je prilagođeno korisniku i ubrzava tok rada. Agenti koji više vole da koriste tradicionalni način – kriptički prikaz, imaju fleksibilnost da to urade. Smartpoint Cloud pomaže agentima da razumeju ponude i donose bolje odluke u moru različitog vazdušnog, hotelskog, automobilskog i železničkog sadržaja. Pruža bolje kriterijume koji imaju mogućnost lakog poređenja iz bilo kog izvora, uključujući i NDC i tradicionalni sadržaj na jednom mestu. Smartpoint Cloud takođe pomaže da se obezbedi veća transparentnost ponuda, omogućavajući agentima da imaju relevantne informacije za kupovinu na dohvat ruke. Pored toga, nova mogućnost Trip Quote-a je da integriše GDS i NDC ponude, a samim tim agenti mogu da pruže bolje usluge, dok se putnicima pruža mogućnost lakšeg poređenja cena. Smartpoint Cloud poboljšava zamenu, automatizuje izračunavanje troškova i smanjuje mogućnost pravljenja greške.
Mike Cameron, CEO of Christopherson Business Travel, prokomentarisao je: „Smartpoint Cloud pruža mogućnost našim agentima da imaju pristup celokupnom sadržaju, uključujući i NDC. U modernom interfejsu zasnovanom na vebu, mogu da rade bilo gde, na bilo kom uređaju i u bilo koje vreme. Jasno je da Travelport razume kako bi moderna prodaja putovanja trebalo da izgleda i ovo će promeniti igru.“
Inovacija i za dobavljače
Kako Smartpoint Cloud oprema agente novim alatima koji će im omogućiti da bolje razumeju detalje ponude, dobavljači mogu očekivati da će povećati svoju prodaju prikazivanjem vrhunskih brendova i najboljih proizvoda svojim ciljnim kupcima. Sadržaj dobavljača je organizovan i promovisan putem konciznih i lakih prikaza koji pružaju mogućnost lakog upoređivanja sadržaja iz različitih izvora, kao što su NDC i tradicionalni sadržaj avio kompanija. Poboljšana pretraga, koja agentima pokazuje tačno šta je uključeno, pomaže im da postanu bolji prodavci i pruže više opcija putnicima koje su im važne. Smartpoint Cloud takođe olakšava agentima da servisiraju putovanja i samostalno upravljaju zamenama.
Anthony Rader, Director of Airline Retailing Technology u American Airlines-u, izjavio je: „Videli smo u kom pravcu Travelport ide ka podršci modernom načinu prodaje. Rešenje Smartpoint Cloud i Travelport+ je zaista ubedljivo i napredno.“
Travelport je bio prvi GDS koji je uspešno ponudio kompletno rešenje za NDC sadržaj kompanije American Airlines . Prvo na Travelport+ platformi pre skoro godinu dana, a od ove nedelje i u celom Travelport portfoliju. Obaveza broj jedan avio kompanije je uvek bila da obezbedi svojim klijentima pristup svom sadržaju koji im je potreban, bez obzira na kanal i tehnologiju. Kompanija je na ovaj način obezbedila agentima ono što im je potrebno, stabilan, neprimetan i uslužan način prodaje.
Vaš Travelport Adriatic Team